Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα τελεστεί την Τετάρτη 11-9-2024 στις 10:00 το πρωί στην αυλή του νηπιαγωγείου και για τα τρία συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία.
Τα νήπια θα συνοδεύονται από κάποιο γονέα και θ ακολουθήσει χωρισμός τμημάτων, γνωριμία με τις εκπαιδευτικούς και ενημέρωση για την επόμενη μέρα.
Μετά την ενημέρωση τα νήπια αποχωρούν γιατί δε γίνεται μάθημα τη μέρα του αγιασμού.
Καλή σχολική χρονιά με καλή συνεργασία!